Працюємо дистанційно

Бібліотека працює дистанційно. Щоб надолужити ті масові заходи, які були заплановані на 2020 рік, пропонуємо використати наступні форми масової популяризації краєзнавчої літератури для організації віддаленої роботи:
  •  Слайд-розповідь, радіо-прем’єра, краєзнавчий аукціон, етнографічні нариси, фольк-майдан, краєзнавчі дискусійні вітражі, фіто ботанічні екскурсії, екодіалоги; міні-медіа-вікторини, ігри та творчі завданя, біблотечно-краєзнавчий туризм, етнографічні куточки, міні-музеї.
  • ПРЕЗЕНТАЦІЇ КНИЖКОВО-ІЛЮСТРАТИВНИХ ВИСТАВОК:
- виставка-кросворд «Любіть своє місто»; виставка-вікторина «Чи знаєте ви рідний край?»; виставка-пошук «Колесо історії»; виставка-альманах «До рідного краю серцем прихилюся»; виставка-репортаж «Краса поетичного слова», та ін.

  •  КОМПЛЕКСНІ ЗАХОДИ:
Краєзнавча молодіжна флеш-акція «Чудовий край чудової краси!»,

- Краєзнавча тусовка «Ти в серці, вічна і єдина, моя маленька Батьківщина»,

- Історико-культурні експедиції «Мій рідний край - життя мого перлина», «Маленька крапелька нашої держави», «Вінниччина на історичних паралелях»,

- Краєзнавча імпреза «Літературний пікнік»,

- Екскурсія «Зелена історія міста»,

- Краєзнавче пізнавальне перехрестя «Вінниця читає Анатолія Бортняка»,…Ніну Гнатюк…»,та ін.

- Історико-етнографічний маршрут «Дивосвіт родинних оберегів»,

- Історико-краєзнавчий нарис «Історія нашого краю: відомі і невідомі сторінки»,

- Історико-краєзнавчий пазл «Славетні імена в історії міста»,

- Краєзнавчий віртуальний маршрут «Мій отчий край - земля моя у росах»,

- Краєзнавчий мікс «Наша історія літературними стежками»,

- Краєзнавчий променад «Люблю той світ, що отчим краєм зветься»,

- Краєзнавчо-письменницька лава «Літературні ювілеї Подільської землі», «Поетичні голоси мого краю»,

- Краєзнавче караоке «Краю мій оспіваний в віршах»,

- Краєзнавчий веб-експрес «Літературна хвиля мого міста»,

- Краєзнавчий літературний похід «У серці рідний Вінницький край»,

- Медіа-краєзнавчий етюд «Обрії рідного краю».

Напрацюємо базу масових заходів на майбутнє! Прийде час, коронавірус зникне, а заздалегідь розроблені сценарії масових заходів стануть гарною допомогою у роботі бібліотек.

Коментарі